2009/11/26

Katalin napra

Ma lesz a Katalin napi köszöntés a munkahelyen,készítettem egy angyalkás és egy fenyőfás könyvjelzőt Katalinoknak.:-)
Tegnap kiderítettem, hogy az alperes apa azért adott be fellebbezést, mert sokallja a tartásdíjat, annyit akar adni egy hónapra, amennyit sörre költ ugyanabban a hónapban, ezt nem írta így le, csak én kiszámoltam:-).
Így aztán megint húzódik az ügyünk, most december 25-ig küldik majd a tényállást a fellebbezéssel kapcsolatban,utána megy másodfokra a megyeszékhelyre. S talán februárban kitűznek egy következő tárgyalást majd a másodfokú bíróságon.Azt mondták,hogy a másodfokon csak egy egy tárgyalás lesz, mert vagy helybenhagyják a döntést ami született októberben, vagy visszaküldik az elsőfokú bíróságra újratárgyalásra. Nagyon kalandos...:-((((

Elkezdtem egy újabb szívet és kicsit haladtam a tündérrel is, ha ezt a tempót "tartom", a tündér egy év múlva lesz kész....De a karácsonyi ünnepekben sokkal több időm lesz, legalábbis úgy tervezem!:-))
Az én kislányom:



No comments: