2009/11/01

Fel!/Up!


A mai délelőttöt filmnézésre szántuk. Már régebben megnéztük a neten a Fel! című film előzetesét, akkor is tetszett,és  tegnap elolvastam a Vox mozimagazin értékelését erről a filmről, ahol kimagaslóan jó kritikát írtak róla, így ma én is ugyanolyan lelkesen vártam a kezdődő filmet. Pixar produkció, tehát, a filmet megelőzi egy rövidke, szintén animációs kisfilm. Az olyan aranyos volt,annyira kedves, bájos, derűs, és mulatságos! S ez után következett az igazi, nagy film, amire, ha ajánlhatom, az érzékeny, romantikus lelkületűek vigyenek magukkal zsebkendőt, mert lehet, nem fogják csak szipogással "megúszni", én sem úsztam meg...De ez csak az első tíz perc, utána "komolyra" fordul a dolog, és az utolsó pillanatig élvezetes a film. A kutyacsorda egy kicsit rémületbe ejtette kislányomat, de nagyon élvezte egyébként a történéseket. Kedves figurák, jó szöveg és a jó mindig győz érzés adja a film ízét.Nézzétek meg!
Persze, eszmei mondanivalója is van, hogy ha kitűzünk magunk elé egy célt, és eljutunk addig, hogy átéljük, lehet, rájövünk, nem is az okoz igazán örömet, hogy elértük, amit akartunk, hanem az odáig elvezető út, mely tele van más számára jelentéktelen, de nekünk óriási értéket hordozó emlékekkel.

No comments: