2010/05/12

Körbeértem (B.P. 6.)


Egy nagy lépéssel vagyok előbbre, elkészítettem a keretét a mintának. Hímzés közben azon méláztam, hogy az, hogy egy ilyen mintakendőn milyen sorrendben varrjuk a mintákat,elárul -e valamit a személyiségünkről? Biztos, hogy erre egy pszichológus szakszerű választ adna, ha mást nem, hát azt, hogy NEM.:-)Mindenesetre, most, hogy készen van körben a minta, olyan érzésem van, mintha hamarosan elkészülne az egész, pedig, ez nem így lesz, hiszen jó pár órát kell majd öltögetni a középső részen is. Eddig két motring fonal fogyott el, a harmadikat már Magyarországon vettem , és úgy tűnik, sokkal élénkebbek a színei, mint a tengerentúlon vásároltnak, nem tudom, ennek, mi lehet az oka, de szerintem, szemmel látható (:-D), hogy felül, középtől balra már a harmadik, élénkebb színnel öltögettem. Vagy elkopott volna a régebben kivarrt?  Azért talán nem ...
Mindenesetre továbbra is nagyon szeretem a kendő mintáit, olyan jó érzés egy-egy kis részlettel elkészülni.:-)

5 comments:

dviki said...

És ugyanilyen jó érzés nézni is, ahogy készülget! ;) Szépséges! :)
Én is régóta fontolgatom, hogy kellene már egy quakert böknöm.... :)

Dora said...

Nagyon jól alakul!
De tényleg látszik a színkülönbség... vajon miért ilyen nagyon nagy?! Biztos nem azért mert kopott a másik... azt nem hiszem. Ez színtartó fonal.

Kriszti said...

Pedig ugyanaz a színszám...gondolom, a más gyártási hely közöttiség miatt. Még van itthon az összes ,más színből is, kíváncsi lennék, azok is eltérnek az a mo.-i boltokban kaphatóaktól?
Viki, tessék belevágni, már ki is néztem én egy másikat, méghozzá azt, amelyiken fák vannak (nem a R.P), csak most eltűnt a minta a lelőhelyről...:-( Ha találnál valamit, szólnál? Akkor csinálhatnánk együtt, engem az úgyis jobban ösztönöz.:-)))

Mónika said...

Egyszer én is jártam már így fonallal. Ugyanarra a színkódra a második árnyalat szerintem sokkal élénkebbnek tűnt. Meg is ijedtem, hogy hogy fog kinézni, de a képen nem látszott különbség. Szép lesz:)

Egyébként nem kaptam meg, Kriszti, az emailcímedet.
painperduu kukac gmail pont com

dviki said...

Kriszti, majd keresgélek. ;) Tetszik az együtt hímzés ötlete! :)