2010/05/10

Képek

Mivel a múlt héten nem igazán tudtam haladni a megkezdett dolgaimmal,úgymint B.P kendő és a Herb Window Garden, gondoltam, tallózom a régi képek között és megmutatom, a régi szép idők (amikor babáztam otthon) elkészült hímzéseit. Ennek a  hímzéses korszaknak a jellemzése egy szóval az, hogy: haladás, ugyanis, akkoriban 100% volt, hogy minden nap jutott idő a hímzésre és persze, nem csak fél óra...:-)
Az első képen egy régi Susannás minta látható, ma már nincs kint a falon, mert nem annyira tetszenek a lovak és akkoriban nem DMC-vel hímeztem és ma már ez nagyon zavar...Ez a hímzés most egy dobozban várja jobb sorát, hogy újra reneszánszát élje majd nálam.:-)
A második képen az arab lány, ami nagy kedvenc volt, akkor is és most is, emlékszem, hogy mennyire tartottam a petit point öltésektől, de milyen könnyedén ment végül. Akkor találkoztam először a hímzővászonnal, és a Lanarte anyaga ma is nagy kedvenc.:-)
A másik két kép ajándékba készült. Magamat elemezve, rá kell hogy jöjjek, jó sok képet csináltam ajándékba, ma már győzni kell kivárni, de egy időben tényleg tudtam tartani a határidőket.;-) A babaköszöntős kép kész szettben volt, még a Foltvarázsban vettem a Nemzetinél. Milyen kár, hogy megszűnt, jó kis bolt volt! A ballagós medve a barátnőm diplomázásának alkalmából készült, ez volt az első minta, amit kaptam egy hímzőtárstól:-), és  nagyon szerettem hímezni. :-)

3 comments:

Anonymous said...

Szépek! Én az arab lány hatására kezdtem el keresztszemezni. Persze a kitre akkor még sajnáltam a pénzt, elkezdtem sima anyagra, de aztán úgy nem tetszett. A hímzés szeretet viszont megmaradt. Tervbe van, hogy egyszer megveszem a kitet és kihímzem, már csak emlékül is:)

Dora said...

De jó kis bejegyzés ez :)
A Lanarte anyagai tényleg olyan szuperek!
Nekem mindegyik tetszik! Bár tény, hogy én is jobb szeretem a dmc színeit, mert elég sokfélék!

Kriszti said...

Azért a minőség meglátszik, legyen az anyag vagy fonal, a lovast láttam már eredeti dmc színekkel, hát ég és föld, de akkoriban (2005) még elég újonc voltam ezen a téren...
Kár, hogy a kiteknek borsos áruk van, biztos többet vásárolnék...