2010/04/19

Nálunk az orchidea

Nézegetve a blogokat, láttam,  hogy begyűrűzött az orchidea mutogatási hullám, így én is sodortatom magam az áramlással, megmutatom az egyszem orchideánkat. A születésnapomra kaptam az ősszel és megmondom őszintén,  hogy kétségeim voltak afelől, hogy tudok-e róla gondoskodni? Mert az orchideák annyira  törékenynek és finomnak látszanak, elsőre azt gondoltam, hogy ha énekelni nem is szükséges naponta nekik, de nagyon-nagyon különleges bánásmódot igényelnek. A gyakorlat rácáfolt ezekre, így én is orchidea rajongó lettem, főleg most, hogy a megnézett blogokban olyan színűeket is láttam, amiről nem is gondoltam volna, létezik, pl sárga vagy fehér.Úgyhogy majd nyitott szemmel járok, hátha találok fehérben vagy sárgában egy szépséget.

4 comments:

dviki said...

Szép! :) Ha megszereted őket egy nem sokáig lesz elég. :) Én is mindig újabb és újabb színűt és formájút és fajtájút szeretnék belőlük. :)

latinka said...

Ez így van!
Először én is tartottam tőle,hogy fogom-e tudni gondozni,de nem olyan macerás,sőt! Most már hat van,és valamelyik mindig virágzik,most éppen kettő,a harmadik meg bimbós.

Kriszti said...

Pont ma dobtak be egy Tescos katalógust, a hétvégétől 1300 Ft lesz az egyszáras orchidea ott. A virágboltokban jóval drágább, igaz, azok több szárasok, de a legolcsóbb is a duplája.

Tinkmara said...

Gy9nyörűek és milyen jó volt olvasni mások okos tanácsait is. :)