2010/04/26

Cikória

Megcsináltam a kilencedik növénykét is.:-) Ez nagyon haladós kis virágocska, s szerintem nagyon élethű is. Most már valóban "csak" a betűk, a keret mintái és a kontúrozások vannak hátra, remélem, két héten belül készen leszek ezekkel is. Már nagyon szeretek hímezni erre az anyagra, a szabad fényben kiválóan lehet rá öltögetni, ahhoz képest, hogy az elején mennyit kinlódtam vele, egészen jól belejöttem. De az biztos, hogy a keret nélkül képtelen lettem volna kihímezni, muszáj, hogy jó feszes legyen ez az anyag. A csipkeminta nagy kedvencem lett, nagyon feldobja a növénykéket, olyan békebeli hangulatot áraszt. Le a kalappal a tervező, Linda Bird előtt, szépet tervezett!

3 comments:

xJuDesign said...

Jajj, annyira gyönyörű ez a kis növény-gyűjtemény! Szívem szerint bele is kezdenék, de a folyamatban lévő munkák mellé már nem fér be:-(
Így marad a gyönyörködés a Te alkotásodban! Jó látni, hogyan "nőnek" a virágocskák!

Kriszti said...

Tessék kivarrni, Jucus!;-)Köszi a dicséretet!:-)

xJuDesign said...

Rendben, kivarrom:-))) Majd egyszer... valamikor :-))) aztán összehasonlítjuk ezt is:-)