2010/03/16

Sorozatajánló

Szeretem a sorozatokat, s most, a Született Feleségek mellett van két kedvenc is. Az egyik a Jackie nővér (kedd, Viasat), a másik pedig a Férjem védelmében(péntek, TV2). Mindkettő erőszakmentes a szónak abban az értelmében, hogy nem lövik szét benne egymást az emberek és a tartalmában is hordoznak továbbgondolkodásra ösztönző helyzeteket. Jackie nővér házas, persze (!?) szeretője van, aki ellátja könnyű droggal is. Jackie nővér nagyon szókimondó, olykor nyers, de mindig tudja, mit tegyen a munkahelyén, a magánéletében azonban ugyanolyan esendő, mint bárki más. Jó lenne, ha a magyar egészségügy eljutna erre a szintre, amit a film bemutat nekünk. Ez is egy sürgősségi osztály, de nem annyira kapkodós, mint a Vészhelyzetben látott, s itt praktizál az  az orvos, akit a az a színész személyesít meg, aki Edward apja volt az Alkonyatban. Visszatérve Jackie nővérre, a figurája nagyon hiteles, tetszik az igazságérzete, az érzékenysége, jók az egyes részekbeli kis történetek, engem nagyon szórakoztat ez a sorozat.
A másik a Férjem védelmében, ennek egy része ment le eddig magyarul. Itt a címet nem igazából értettem, hogy hogyan hozzák majd összefüggésbe a történettel, de, gondolom, majd kiderül. A főszereplő itt ügyvéd, aki, miután politikus férje megcsalta fűvel-fával és korrupciós ügyekbe keveredett,hogy az önbecsülését visszaszerezze és a megcsappant családi kasszát feltöltse, visszatér a munkájához tizenvalahány otthon töltött, gyerekneveléssel teli év után, hogy védje a neki kiadott ügyekben az ügyfeleket. Párhuzamosan láthatjuk, a családi életét, hogy hogyan boldogul a gyerekeivel, az anyósával, a bötönben lévő (volt) férjével.és a rábízott ügyben (még  csak egy rész volt) a munkáját. Ez is tetszik!:-)

2 comments:

Tinkmara said...

Nagyon szeretem ezeket én is. Jól választottál. ;)

Kriszti said...

Régebben nem voltam ennyire sorozatfüggő, de most elárasztott a tévé, s ezek valóban jók.:-)