2010/03/03

B.P. 2.

Hétvégén dolgoztam, helyette ma vagyok itthon. :-) Reggel nagyon jó idő volt, annyira sütött a nap, az erkélyen trikóban voltam, amikor pakolgattam. Valamint múlt héten a hűlni kirakott napraforgó olajat,  mikor be akartam hozni, egy laza mozdulattal ráöntöttem a járólapra, annak a nyomát tűntettem el ma teljesen.Amikor hétközben itthon vagyok, az azért is különleges, mert én megyek a kislányomért az óvodába, a dolgozós napokon egy gimnazista lány hozza a családbarát munkahelyemre, de ezt már írtam régebben.:-)
Nálunk a Lidl áruházban átpakolták a termékeket, minden máshol van, gondolom, ez egy jól megtervezett üzletpolitika. Jó tíz perccel több is volt, míg mindent megtaláltam, majd az agyamat át kell hangolnom erre az új elrendezésre, ami nem tűnik túl logikusnak, de majd megszokom.:-)
A Beatrix Potter mintakendővel jól lehet haladni, bár ennek is csak az a titka, hogy varrni kell.:-) Kényelmes, hogy csak egy fonallal varrom, nem kell váltogatni , nézni, na,most milyen szín következik.

4 comments:

Lonci (Győr) said...

Nagyon szép lesz:-)))

latinka said...

Ez tényleg nagyon szép,már többször megcsodáltam másoknál is. Mutatod máskor is,ugye?

Kriszti said...

Köszönöm!!
Persze, mutatom, ha lesz valamennyire látványos haladás!:-))

Niki said...

Szia! Család elment, visszatértem!
Juuujjj az olaj-téma kellemes lehetett...