2009/12/20

SAL keret


Lassan készen leszek a SAL hímzés keretével, de csak lassan...Elég sok idő elment a méregetéssel, ugyanis egymás alá fogom hímezni a mintákat, és nem egymás alá kétszer hármas sorban a hatot. A keret színe eredetileg fehér, de én inkább ezt a halvány rózsaszínt választottam, a fehér szín kevésbé látszott volna az anyagon, és úgyis lányszobába lesz, tehát megfelelő a rózsaszín. A minta 65x65-ös, tehát nem kicsi, igaz nem tölti ki minden részét a keretnek. Remélhetőleg. ma el tudom majd kezdeni:-))
Délelőtt túlestünk a fenyőfa vásáron, így most már ez letudva,. Lucfenyőt választottunk, nagyon szeretem az illatát, a régi karácsonyokat idézi, amikor még gyerek voltam, szóval jó érzéseket gerjeszt. Hangulatos volt a napsütésben és a ropogó hóban sétálni, mindenhez jobb kedve lesz, aki kimozdul a hideg ellenére. Reggel összeírtam a bevásárlólistát, így mindent szép apránként beszerzek,nincs kapkodás meg egyebek.


No comments: