2009/12/07

Mikulás után


Hozzánk is megérkezett a Mikulás, s elmondhatom, nagyon rendes volt:-) Érdemes volt egy évig igyekezni, hogy mindannyian jók legyünk!:-)
Van még négy nap szabadságom, most azon meditálok, hogyan vegyem ki, hogy a legjobb legyen. Az egyik az biztos   december   23-a lesz, a másik három még bizonytalan, egyeztetnem kell a főnökömmel is. Nálunk nem szerencsés a következő évre átvinni, és azt hiszem, nem is lehet, de ezt nem mondanám biztosra.
Tegnap megnéztem délután az Alkonyatot, este meg a Szólás szabadsága után a Nászajánlatot. Mindkettő a kedvencem:-) A Szólás szabadsága nagyon rémisztő volt számomra, az a része, amikor a H1N1 volt a téma, két virológus is volt a vendég és nagyon rémisztőeket mondtak,újra teljesen elbizonytalanítottak. A statisztikák szerint a lakosság 15-20 %-a oltatta be magát, ez kevés, nagyon kevés. A járvány tetéződése januárra várható, mégpedig azért, mert az ünnepek miatt sokan akkor kezdenek újra dolgozni, illetve az iskola is indul, és akkor találkoznak tömegek egy helyen. Érdemes megnézni az adást!
Vásárolok ma flízt és megpróbálom elkészíteni életem első pinkeepjét, annyira tetszik és a blogokban már sokat láttam, csak nem tudtam, hogyan  fogjak hozzá. Na, majd ma!:-))
Ma elvileg lesz munkaértekezletünk és gondolom, megtudjuk a csütörtöki kirándulással kapcsolatos információkat, amitől nem tartok, hogy túl sok lesz, maximum az indulás idejét fogja a főnök elmondani:-( De már megszoktam, hogy találgatni kényszerülök...:-((
Szerdán megyek egy új fodrászhoz, egyrészt időhiány miatt nem tudok plussz egy órát szánni az utazásra, másrészt anyagilag is megfontolandó, hiszen kétezer forinttal kevesebbért csinálja meg a közeli fodrász a hajamat. Ez azért nagyon sok!!! Amikor megmondta, próbáltam nem ujjongani, nehogy megkérdezze, eddig mégis mennyi volt...A régi fodrászomhoz 10 éve járok és nagyon meg voltam vele elégedve, csakhogy, mióta kisbabája született, és az otthoni fodrászüzletében dolgozik, már nem Wella termékeket használ, és ezt én érzem, látom a hajamon. S egy rosszabb minőségért nem szeretnék ugyanannyit fizetni. Persze, az is lehet, hogy szerdán azt mondom, vissza a régi fodrászhoz, de bizakodom, hogy amivel becsíkozzák a hajam, az sem lesz rosszabb minőség, mint amit eddig megszokott a hajam, tetszeni fog a végeredmény.:-)
Találtam egy nagyon jó SAL felhívást, szabadon lehet csatlakozni, nem kell bejelentkezni az indítónál, és szerintem gyönyörű munka lesz!
Hohla SAL

1 comment:

Dora said...

Tényleg nagyon idegesitő ez a h1n1 dolog, olyan jó lenne, ha vége lenne már a télnek. Mi mind megkaptuk az otlást, de azért igy is aggódok.