2012/07/27

Végre kész!:-)


Komolyan annyira szeretnék többet hímezni, mert akkor sűrűbben tudnék itt mutogatni...
Most kettővel is elkészültem!:-)
A J. J. minta azért született, mert már nagyon belefáradtam a Jézusommal való küzdelembe...:-) persze, csak a hímzés terén!:-) Nagyjából 7 évvel ezelőtt tettem szert arra a J.J. mintafüzetre, s ennyi ideig tartott, mig belekezdtem, pedig sokszor nézegettem...Persze a rendelés óta ezek a minták már kimentek a divatból, nem nagyon látom, hogy hímeznék...De nekem annyira tetszetősek és ami nagyon izgalmas, hogy a kontúrozás után mi is születik belőle. (De azért nem annyira foltos, mint a Powell minták kontúr előtt) Nagyjából kettő hét alatt lett készen, de a java az IC-n készült jövet és menet. Amúgy a vonaton nem változik a helyzet, úgy megnézik a kézműveskedő utasokat...:-)
Jézusomról annyit, hogy azt vártam tőle, hogy amikor készen leszek, tisztábban látok...Talán...De egy nagyobbat kellene öltögetnem, addigra biztosan minden kitisztulna...:-)Jézusommal jó volt küzdeni, az arca készült el nagyon hamar, meg a kezében tartott botot is egy hajnalon hímeztem...A végén mindig lelassulok, annyira akarom, hogy készen legyen, hogy csak nézegetem:Hű, mindjárt kész...S lőn...kész!
Most próbálom magam utolérni a megkezdettekben...van egypár, amit sosem fogok befejezni, nagyon fáj a szívem, ha rájuk nézek...
Szóval most a Lizzie Kate Sal-t csinálom...a júniusnál tartok...Majd mutatom:-)

3 comments:

xJuDesign said...

Nagyon szép lett mindkétmunkád, Kriszti. Örülök, hogy élőben is láthattam őket:) Puszi

Dora said...

Mind a kettő nagyon szép lett!
A JJ minták tényleg mostanában lecsengőben vannak, ennek ellenére nekem is még mindig tetszenek.
A Jézusodnál megértem a lassan befejezést, én is így szoktam vele lenni. Végül csak kikerül az ember keze közül, és ha szerette csinálni, lassan válik meg ettől.
Annyira hímezhetnékem van nekem is mostanában, de valahogy nem úgy alakul. Remélem lesz ez még így se :)

lujza62 said...

nagyon szépek lettek nekem mindkettő nagyon tetszik és tudod nekem még minden minta új:)