2010/09/13

Keretezve

Szombaton, a találkozó előtt elhoztam a keretezőtől a gyógynövényes képet. Nekem nagyon tetszik, szeretem nézni.:-) Zöld keretet választottam hozzá egy másik zöldes paszpartuval, mostanában zöld mániás lettem és szerintem illik ezekhez a kék cserepekhez. Azt hiszem, nekem ez az egyik fő művem:D, úgy nézzétek!:-)
A találkozón Soleil -Évi lelkesedése átragadt rám is a kötés terén,mert a kendői annyira csodaszépek, és kötni támad kedve, aki csak látja. Mikor hazaértem , én is előbányásztam a kötőtűmet és elkezdtem a Baktus kendőt ebből a színes fonalból. Úgyhogy ezt a képet neki ajánlom szeretettel, igaz, még nincs kész, de bizonyítja, hogy a jó példa ragadós!:-)

11 comments:

Christine said...

Gyönyörűséges! Keret nélkül is az volt már, félig készen is. De igy valami csodás!Nagyon ügyes vagy!

Móka said...

Ezt én miért nem láttam élőben????
Egyszerűen gyönyörű.

Dora said...

De szép, így készen, keretezve!
Nagyon jó!

latinka said...

Húúúú,de szép!

Soleil said...

Nagyon szép a gyógynövényesed! Én is már alig várom, hogy elkészüljünk vele az RR-ben.
S nagyon örülök, hogy meghoztam a kedvedet a kötéshez:-) Jó lesz a Baktusod, olyan jó kis őszi színei vannak.

xJuDesign said...

Gyönyörű ez a kép, tényleg!!!
Te, Kriszti! Milyen JJ SAL-ről is beszélünk??? Nem találom a bejegyzést...

Kriszti said...

Köszönöm lányok!
Móka,nem tudom, miért nem láttad, lehet, amikor mutogattam, még nem érkeztél meg, utána meg elraktam az asztal alá.

xJuDesign said...

Te Kriszti, letitkosítottad a profilodat és képet cseréltél?

Kriszti said...

Jucus, remélem, most már látsz:-) A fényképet lecseréltem, tegnap az otthoni gépről, s úgy látszik, azt is elállítottam, hogy megosztom-e a "profilomat"DDD

Anonymous said...

Szia Kriszti ! Gyönyörű a kép, gratulálok!
Örülök, hogy megismerhettem a blogodat és hogy jelentkeztél a közös hímzésre. Légy szíves írd meg az e- mail címedet, az enyém a blogomon van.

Delfike said...

Szépséges lett keretezve a képed!
Épp ma találtam meg a párját. :)