2010/09/04

Keretben

Ma elmentem a keretezohoz, elvittem a Herb Window Gardent es ezt a kis aprosagot. Nagyon rendesek voltak, mert keresemre azonnal be is kereteztek ezt, amit Rozi napra szantam, a kolleganomnek. Remelem, tetszeni fog neki!:)) A gyogynovenyes egy het mulva lesz kesz.
Tegnapelott ujra el kezdtem himezni a Someday Haedet,s szovegkiemelovel kiszineztem, amit mar kihimeztem, valamint, amit akkor oltogettem...Ma reggel elborzadva vettem eszre, hogy kifolyt a szovegkiemelobol a festek,lejott a kupakja valahogy, biztos nem nyomtam ra.:( Pont az anyag kozepere...s nem tudom kimosni...kezdhetem elolrol.

7 comments:

xJuDesign said...

Aranyos lett a képecskéd:-)))
Óóóó, nagyon sajnálom, hogy pórul jártál!!!! Ha gondolod, jövő szombaton ugorj fel a tali előtt! Választunk valamilyen anyagot, és be is szegem Neked:-)

Kriszti said...

Igen,koszonom szepen!

Klaudia said...

Ó de kár! A már kész hímzésre folyt, vagy az anyagra?
Ha az anyagra, én elöszőr kipróbálnám, nem takarja-e el a foltot ez a sűrű hímzés. Végülis telibe himezve úgysem látszik az anyag színe....

Dora said...

Én is amondó vagyok, hogy próbáld ki, ha csak az anyagra folyt, hogy nem fedi-e le az anyagot rendesen. Szerintem jó esélye van, hogy nem fog látszani!

Kriszti said...

Köszi lányok, ki fogom próbálni...Kissé elkeseredtem,miért bénáztam azzal a tollal...Mivel egy szállal varrom, nem tudom, mennyire fogja fedni,de jó, hogy írtátok!

Unknown said...

Szép a keretezett munka.

Zsofia said...

ohhh nagyon szep...:)))