2010/07/10

Szombathelyi tali

Vegre ma en is csatlakozhattam a szombathelyi lanyokhoz , es resztvettem a nekik negyedik, nekem az elso barati osszejovetelen a Gyongypiramisban.
Ramfert mar egy kis kizokkenes a napi ritmusbol, s ra kellett ujfent jonnom, hogy mennyiszer kellene szuletnunk, hogy annyifele kreativ tevekenyseget uzhessunk a magunk oromere. Jo sokszor!!
Hihetetlen, hogy milyen csodak szuletnek az alkoto nok kezeibol...:)))
Ami csipkei, Katja gyongyei(nem tudom, miert nem fotoztam az oveket, na, majd legkozelebb)Evi Naffejuje, Veronika patchworkje,Jucus x-ei.:-)) A kepek magukert beszelnek!!!)))Most lattam eloszor festmenyt gyongyfuzessel megjeleniteni (Klimt:Csok), nem is tudom,mit irjak, talan a legmegfelelobb kifejezes ra, hogy leesett az allam...
A tali elott felugrottam Jucushoz, hogy megnezzem, mennyit nott a fikusz....na, jo nem azert, de a fikusz tenyleg nott:-)) Vegulis a fo cel a keretezett sampler megtekintese volt, a sajat szememmel akartam latni keszen, remelve, hogy ettol az en kendom is novekedni fog....
Lefotoztam Jucusek szamarat, a kep nem adja vissza, mennyire bajos, s, hogz valojaban parna.:)))
Persze, nem tudtam ellenallni a fenti kitnek a Dimensionstol, igaz, nagy nehezen dontottem ez mellet, mert a tobbi is tetszett , de nagyon, mondtam is Jucusnak, pakolja el, mert rossz vege lesz...:-)
Azt, hogy mire keszul el, azt ugye, nem tudnam megmondani, de fajt volna   a szivem nem elhozni. A kep cime Morning Lake,es nekem nagyon kozel all a szivemhez!
Remelem, ekezetek nelkul is ertheto a bejegyzes)))))

1 comment:

xJuDesign said...

Nagyon szuper volt, hogy eljöttél! A királyi kincstáram pedig legközelebb is nyitva áll előtted:-)
Ma reggel vettem észre, hogy a tegnapi bejegyzésből lemaradt pár kép (pont a BP samplered!!!) Most pótoltam!!!

A szamár nagyon cuki és puha, élőben megtekinthető nálam:-)))