2011/01/12

Közös hímzés

Még tavaly jelentkeztem ebbe a SAL-ba, és mivel van, aki már három hónapot is kivarrt, nem késlekedhettem tovább, elkezdtem. Ha készen lesz, és remélem,még az idén, majd egy kép lesz belőle. A mintákat egymás mellé varrom majd, így jó hosszú képre számítok:-)). Az anyag 18-as aida, egy szállal hímzem. A leveles keretet kölcsönvettem a  Bent Creek mintából,amivel előrébb járok, de már három éve nem haladtam vele semmit...Most jó lenne, ezt utóbbit is hímezni,hiszen ezek a minták is annyira aranyosak, meg aztán jól is mutatnának egymás mellett.:-))

3 comments:

Klaudia said...

Én is nézegettem, de hát ismerem a kitartásom, így nem mertem bevállalni.
A BC nekem is félben van, illetve a tavaszi hónapok szépen keretben a falon, a többihez meg elfogyott az akarat:(
Pedig jó lenne....

dviki said...

Nekem is tervben...mindkettő...már régóta. :-)))
Talán idén bele is bökök. Te is bökögesd szorgalmasan tovább és mutasd, így lesz egy kis motivációm. :-)

Unknown said...

Nem ismertem ezt a mintát,de nagyon ígéretesnek tűnik.Ízléses.Gratulálok,jól belehúztál!